S & S & A
مرا در هستی جایی هست.....
 
 
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:34 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به تازگی قاب های جدید و جالبی به جای قاب های پلاستیکی مشکی و معمولی آی‌فون در نمایشگاه های مختلف همچون CES 2013 و فروشگاه های وابسته به مد معرفی و فروخته می شوند. این قاب ها فقط چهره جالب و متفاوت ندارند بلکه قابلیت های سرگرم کننده و مفید نیز همچون شارژ باتری موبایل نیز دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از برترینها، این قاب ها فقط چهره جالب و متفاوت ندارند بلکه قابلیت های سرگرم کننده و مفید نیز همچون شارژ باتری موبایل نیز دارند. در ادامه ۹ قاب مفید و چندمنظوره را برایتان انتخاب کرده ایم.

قاب ضدآب اطلس

اهل سفر و دریا …

DualProشرکت Incipio این قاب ضد آب، ضد خاک و ضد ضربه را در نمایشگاه سی‌ای‌اس سال جاری میلادی معرفی کرد. این تانک کوچک با قاب شیشه ای ضد خش را می توانید تن آی‌فون خود کنید و آن را تا یکساعت زیر آب نگه دارید. این قاب در شش رنگ متفاوت و یک ساعت گارانتی تعویض عرضه می شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 10:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 به چه سبک موزیکی علاقه مند هستید، پاپ ، جاز ، رپ ، هارد راک و یا… از این به بعد به همه این ها دسترسی داشته باشید آن هم به صورت رایگان

چقدر اهل گوش دادن به موسیقی هستید؟ دوست دارید اولین نفری باشید که جدیدترین آهنگ های روز دنیا را می شنود؟

aupeo-logo

 



ادامه مطلب ...


شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 10:15 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 بهانه با تو بودن:دانلود کنید

عروسی سکوت:دانلود کنید

سکوت و فریاد عشق:دانلود کنید

انوشکا:دانلود کنید

به گرمی یک سیب:دانلود کنید



سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 10:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

 اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر اوقات وب گردی خود را با موبایل انجام می دهید و وقت زیادی در وب گردی و سر زدن به سایت های مختلف و مورد علاقه خود برای یافتن خبر های جدید صرف می کنید این مطلب را بخوانید . چرا که پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ...

 


 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 9:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

تعداد زیادی از میانبر های مربوط به وبگردی در بیشتر مرارگرهای وب به صورت مشترک قابل استفاده هستند، جدای از اینکه شما از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید یا با کرم و یا فایرفاکس، می‌توانید این بخش را بخوانید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 4:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 گوگل بتازگی نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود، اندروید را به روز کرده است.هر چند این به روز رسانی بنیادین نبوده، اما قابلیت‌های ریز بسیاری در این نسخه به سیستم عامل افزوده شده است که دانستن آنها برای کسانی که می‌خواهند به آخرین نسخه مهاجرت کنند، ضروری خواهد بود.

گوگل بتازگی نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود، اندروید را به روز کرده است.هر چند این به روز رسانی بنیادین نبوده، اما قابلیت‌های ریز بسیاری در این نسخه به سیستم عامل افزوده شده است که دانستن آنها برای کسانی که می‌خواهند به آخرین نسخه مهاجرت کنند، ضروری خواهد بود.

Jelly_Bean[0]



ادامه مطلب ...


جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, :: 10:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 

 
رایانه لوحی iPad که همه کاربران جهانی آن

 
را با نمایشگر 7/9 اینچی‌اش می‌شناسند، در

 
سال 2013 میلادی با رونمایی از iPad

Mini به دست فراموشی سپرده می‌شود.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 10:48 قبل از ظهر ::  نويسنده : .............s

9 اسفند 1391 - خبرگزاری‌ها- پس از آنکه هکرها توانستند قفل تازه‌ترین نسخه سیستم عامل iOS را بشکنند، اپل با به روزرسانی سیستم عاملش تلاش کرده جلوی این کار را بگیرد.

تعدادی از برنامه نویسان نزدیک به اپل می گویند در نسخه تازه iOS مولفه های جدیدی در نظر گرفته شده که اجرای فرایندهای خودکار بر روی آن را غیرممکن می کند. در نتیجه برنامه هایی که از سوی اپل غیرمجاز تشخیص داده شوند برروی گوشی های آیفون و همین طور تبلت آی پد اجرا نمی شوند.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, :: 3:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

 
8 اسفند 1391 - ایسنا- مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از افزایش 80 درصدی ترافیک GPRS همراه اول ظرف یک ماه گذشته خبر داد.

وحید صدوقی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته و بعد از نوسازی شبکه همراه اول حدود 80 درصد از نظر ترافیک GPRS رشد داشته‌ایم.

صدوقی ادامه داد: در حال حاضر در برخی نقاط تهران حتی سرعت دانلود GPRS همراه اول به حدود 215 کیلوبیت رسیده و میانگین این رقم بالای 120 کیلوبیت است.

مدیر عامل ارتباطات سیار هم‌چنین عنوان کرد: با توجه به نوسازی‌هایی که در درون شبکه همراه اول صورت گرفته، اکنون GPRS همراه اول کیفیت قابل قبولی دارد و این در حالی است که تعداد مشترکانی که در لحظه از این سرویس استفاده می‌کنند، حداقل سه برابر شده است.


وی هم‌چنین اظهار کرد: طی هفته آینده میانگین سرعت دانلود تهران به بالای 150 کیلوبیت خواهد رسید و سرعت دانلود مشترکان تا حداقل یک و نیم برابر افزایش خواهد یافت. 



یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : .............s

روز پنجم اسفند ماه است که در تقویم ما ایرانیان تحت عنوان روز مهندس نام گذاری شده است. هرچند که این روز بیشتر در بین جامعه مهندسین رواج دارد، اما شاید از بین همین قشر نیز تنها عده کمی باشند که وجه تسمیه این روز را بدانند.

حتما تا به حال مثل معروف "مرغ همسایه غاز است " را شنیده اید؟ ویا خودتان بارها آن را به کار برده اید.

معمولا ذهن انسان ها توجه بیشتری به داشته های دیگران نشان می دهد و آنچه خود دارد را در برابر آن ها کوچک و ناچیز می پندارد.

بروز این تمایل از میان قالب های کوچکی چون خانواده شروع می شود و در ادامه به جامعه بسیار بزرگ تری همچون کشور ها نیز می رسد. یکی از نمونه های برجسته این تمایل را می توان در توجه به منابع غنی فرهنگی و هنری کشورهایی با پشتوانه محکم فرهنگ و سنت مشاهده کرد.

برای مثال، می توان به طراحی جدید برند بین‌المللی و سرشناس « هرمس » اشاره کرد، طرح جدیدی که عینا کپی برداری از ذوق و هنر ما ایرانی ها در طراحی فرش های تبریز است.

   


 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


خوش اومدین... خوشحال میشم از نظراتتون استفاده ای داشته باشم... پس با نظراتتون منو از مشکلات وبلاگم مطلع کنید... ممنون از حضورتووووون.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس pageme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 35413
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


فال حافظ